نخستین مرکز نوآوری روستای خلاق در شهرستان شیروان راه‌اندازی شد

مرکز نوآوری روستای خلاق

نخستین مرکز نوآوری روستای خلاق در شهرستان شیروان با حضور دکتر ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و دکتر شجاعی استاندار خراسان شمالی به منظور حمایت از صاحبان ایده، فناوران و واحدهای فناور در حوزه کسب و کارهای روستا گشایش یافت.


به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم به نقل از پارک علم و فناوری خراسان شمالی، با توجه به وجود ظرفیت بالای کشاورزی و دامپروری در شهرستان شیروان مرکز نوآوری روستای خلاق با چشم‌انداز شناسایی، ترویج، هدایت و پشتیبانی از فعالیت‌های نوآورانه و خلاقانه در روستاهای خراسان شمالی با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و پیگیری‌های مرکز رشد پارک علم و فناوری خراسان شمالی، نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی و فرمانداری این شهرستان در فضایی بالغ بر ۸۰۰ مترمربع راه اندازی شد.
مرکز نوآوری روستای خلاق در سال “رونق تولید” به منظور جریان سازی در تولیدات دانش بنیان، خلاقانه و با ارزش افزوده بالا در محصولات و خدمات روستایی و زمینه بهبود زندگی روستاییان استان خراسان شمالی آغاز به کار کرده است.


در ادامه حضور دکتر ستاری در مرکز رشد شهرستان شیروان از محصولات فناورانه این مرکز بازدید کرد.
دکتر ستاری همچنین با حضور در ساختمان نوآوری و فناوری (ساختمان جدید پارک علم و فناوری خراسان شمالی) از نمایشگاه دستاوردهای حوزه فناوری این استان بازدید و در جریان مطالبات شرکت‌های دانش بنیان، صنایع خلاق و واحدهای فناور و صنعتی قرار گرفت.

One thought on “نخستین مرکز نوآوری روستای خلاق در شهرستان شیروان راه‌اندازی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *