دانشگاه علم و صنعت در بازار کار رتبه نخست در کشور را دارد

دانشگاه علم و صنعت ایران

پرتال دانشگاهی به نقل از جبارعلی ذاکری در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: براساس آمارهای موجود در رصد اشتغال فارغ التحصیلان وزارت علوم حدود ۹۵ درصد فارغ التحصیلان دکتری این دانشگاه شاغل هستند.

رئیس دانشگاه علم و صنعت با اشاره به آمار اشتغال فارغ التحصیلان این دانشگاه گفت: براساس آمارهای وزارت علوم حدود ۹۵ درصد فارغ التحصیلان این دانشگاه مشغول به کار هستند.

وی افزود: همچنین حدود ۸۵ درصد فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه نیز مشغول به کار هستند.

رئیس دانشگاه علم و صنعت اظهار داشت: همچنین آمارها نشان می دهد حدود ۷۰ درصد فارغ التحصیلان دوره کارشناسی این دانشگاه مشغول به کار هستند.

ذاکری عنوان کرد: آمارهای موجود نشان می دهد که وضعیت اشتغال فارغ التحصیلان مقاطع تحصیلات تکمیلی این دانشگاه بیشتر از مقطع کارشناسی است.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از فارغ التحصیلان مقطع دکتری این دانشگاه در دیگر دانشگاه های کشور به عنوان عضو هیات علمی فعالیت می کنند.

رئیس دانشگاه علم و صنعت گفت: تعداد زیادی از فارغ التحصیلان دوره کارشناسی ارشد این دانشگاه نیز در مراکز صنعتی و تخصصی مشغول به فعالیت هستند.

ذاکری افزود: در این دانشگاه به دنبال فعالیت های آموزشی و پژوهشی کاربردی هستیم و همین امر موجب شده تا بسیاری از فارغ التحصیلان این دانشگاه در شغل های مرتبط با رشته های خود مشغول به کار باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *