دیدار مشاور وزیر ارشد خیبرپختوخوا در حوزه علم, تکنولوژی و IT با نماینده فیسبوک

در دیدار مشاور وزیر ارشد خیبرپختوخوا در حوزه علم, تکنولوژی و  IT با نماینده فیسبوک، خیبرپختوخوا به فیسبوک پیشنهاد افتتاح اولین دفتر پاکستانی خود را در ایالت می دهد.

فیسبوک پیشنهاد کرده است که آغازگر چندین پروژه در پاکستان باشد؛ این در حالی است که خیبرپختوخوا نیز پیشنهاد افتتاح اولین دفتر پاکستان این پلتفرم رسانه های اجتماعی را در ایالت داده است.

ضیا الله خان بنگاش, مشاور وزیر ارشد KP در حوزه علم, تکنولوژی و  ITجلسه ای را با نماینده ی فیسبوک سحار طریق, پیروی همین موضوع برگزار کرد.

وی اشاره کرد که زیر نظر وزیر ارشد KP, تمامی ایالت حمایت کامل را از این بستر شبکه های اجتماعی اعلام کردند و قول دادند که به بازبینی قوانینی که باعث ایجاد مشکلات و سختی ها در مسیر این شبکه و همچنین باقی پلتفرم های اینترنتی شده بپردازند؛ زیرا که اکثریت جوانان کشور از این شبکه ها استفاده می کنند.

بر طبق این گزارش, مسؤلین KP و فیسبوک در حال مذاکره برای آغاز درآمدزایی مشترک در پاکستان هستند؛ این در حالی است که اسد غایسر, سخنگوی مجلس شورای ملی, هفته آینده جلسه ای را با سران فیسبوک برگزار می کند؛ مقامات وزارت اطلاعات و فناوری هم در این جلسه حضور خواهند داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *