تعطیلی مدارس و مراکز آموزشی به منظور جلوگیری از شیروع ویروس کرونا

Education Ministers Agree to Close Schools Across Pakistan

وزرای آموزش و پرورش ایالت ها به منظور جلوگیری از شیروع ویروس کرونا برای تعطیلی مدارس تا 10 ژانویه 2021 به توافق رسیده اند.

کنفرانس بین ایالتی وزیران آموزش (IPEMC) در مرکز فرماندهی و عملیات ملی (NCOC) در اسلام آباد برگزار شد تا وضعیت م موسسات آموزشی را در پی موج دوم COVID-19 بررسی کند.

وزرای آموزش و پرورش ایالت ها ، ادارات بهداشت و سایر مقامات مربوطه در مورد وضعیت همه گیری در ایالت های مربوطه خود در این بخش اطلاعاتی ارائه می دهند

در این جلسه، تصمیم تعطیلات زمستانی زودهنگام برای دانش آموزان به منظور جلوگیری از شیروع ویروس کرونا مطرح گردید. وزیران آموزش و پرورش که قبلاً با این ایده مخالف بودند، اکنون با این ایده موافق هستند.

جزئیات طرح تعطیلی مدارس و مراکز آموزشی به منظور جلوگیری از شیروع ویروس کرونا

طبق تصمیم این جلسه، کلیه موسسات آموزشی (مدارس، کالج ها، دانشگاه ها، کلاس های مربیگری) از 26 نوامبر تا 10 ژانویه برای جلوگیری از شیروع ویروس کرونا بسته خواهند بود.

جلسات آکادمیک در این بین از طریق کلاسهای آنلاین ادامه خواهد یافت. تعطیلات زمستانی از 26 دسامبر تا 10 ژانویه وجود دارد، با این حال، موسسات فنی حرفه ای باز خواهند ماند.

معلمان باید دو بار در روز به مدرسه بیایند، در حالی که دانش آموزان در طول دوره به کلاسهای آنلاین ادامه می دهند. در هفته اول ژانویه جلسه بررسی برای تصمیم گیری در مورد اقدامات آینده برگزار می شود.تمام امتحانات برنامه ریزی شده برای ماه دسامبر به تعویق افتاده است.

درباره امتحانات هیئت بورد نیز این آزمون ها اکنون در ماه می و ژوئن سال آینده برگزار می شوند. آموزش حرفه ای شامل کار عملی ادامه خواهد داشت. تست های استخدام نیز طبق برنامه انجام می شود.

با وجود تعطیلی مراکز آموزشی، کسانی که در مقطع دکترای هستند و همچنین محققان می توانند از موسسات و آزمایشگاه های خود بروند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *