جوانان خلاق پاکستانی برای صندوق نوآورانه یونیسف 2020 انتخاب می شود

صندوق نوآورانه یونیسف 2020

جوانان خلاق پاکستانی توانستند با ایده WonderTree ، استارتاپ خود را در میان یکی از 11 استارت آپ از سراسر جهان منتخب توسط صندوق نوآورانه یونیسف 2020 قرار دهند.

صندوق نوآورانه یونیسف به طور خاص برای تأمین مالی فن آوری ها در مراحل اولیه که می تواند برای کودکان مفید باشد، طراحی شده است.

انگیزه اصلی صندوق نوآورانه یونیسف شناسایی گروه ها یا نمونه کارهای مبتکرانه پیرامون فناوری های  در حال ظهور است. به طوری که یونیسف می تواند آن ها را هم با بازار به اشتراک بگذارد و هم این فن آوری ها را به نفع کودکان بیاموزد و آنها را هدایت کند

در سال 202 ، صندوق بیش از 350 مورد ارسالی از 60+ کشور را دریافت کرده است.

جزئیات ایده جوانان پاکستانی منتخب توسط صندوق نوآورانه یونیسف 2020

تعدادی از جوانان خلاق پاکستانی تحت قالب استارتاپ WonderTree از واقعیت افزوده، یادگیری ماشین و تخمین حالت انسانی برای ساخت بازی های تعاملی و همه جانبه برای کودکان بین سنین 4 تا 14 سال، با معلولیت های خفیف تا متوسط استفاده می کنند.

رویکرد فراگیر و منحص به فرد آنها در استفاده از بازی های مبتنی بر حرکت به عنوان ابزاری کمکی، فرایند یادگیری را برای کودکان سرگرم کننده و هیجان انگیز می کند. استفاده از بازی های می تواند محدودیت های فضایی را پشت سر بگذارد و اجازه حرکت کلی بدن را بدهد. کودک را کاملاً درگیر و با انگیزه نگه دارد.

والدین و معلمان همچنین برای پیگیری و اندازه گیری پیشرفت کودک به داشبورد روان سنجی آنلاین دسترسی دارند. این بازی ها از وب سایت www.wondertree.co به صورت رایگان دانلود می شوند.

با حمایت صندوق نوآوری یونیسف ، WonderTree  قصد دارد زیرساخت های فن آوری خود را افزایش دهد و راه حل خود را برای افرادی که دسترسی محدود به یادگیری با کیفیت دارند، گسترش دهد. هدف نهایی آنها استفاده از این فرصت به عنوان پایه ای برای جهانی شدن و تأثیرگذاری بر میلیون ها کودک در سراسر جهان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *