ارائه گواهی نامه مایکروسافت به صورت غیرحضوری به دانشجویان پاکستانی

گواهی نامه مایکروسافت

کمیته تحصیلات تکمیلی (HEC) پاکستان به توافق نامه ای با مایکروسافت رسیده است تا گواهی نامه های ماکروسافت را از خانه و به صورت غیرحضوری به دانشجویان پاکستانی ارائه دهد.

در این بیانیه مطبوعاتی آمده است این گواهینامه برای 2،000 نفر از دانشجویان پاکستانی که با استفاده از این فرصت، اول ثبت نام را انجام می دهند، رایگان می باشد.

جزئیات گواهینامه مایکروسافت و امتحانات آن:

پلت فرم صدور گواهینامه نقشه راه درسی تعیین شده برای دانشجویان پاکستانی را با هدف توسعه مهارت و فناوری در اختیار آن ها قرار می دهد. زمینه های خاص مورد مطالعه برای مجوز شامل بهره وری، علوم مربوط به داده ها و زیرساخت های فناوری اطلاعات است.

علاوه بر این، گواهینامه های Microsoft Associate Technology (MTA) و Microsoft Office Specialist (MOS) نیز برای افرادی که به دنبال اعتبار سنجی مهارت های خود و پیشرفت در حرفه خود هستند، ارائه می گردد.

امتحانات تحت پوشش شامل  Office 365و دوره های بنیادی سرورهای ابری است که اصول اولیهAzure ، اصول دینامیک 365 و اصول مایکروسافت 365 را شامل می شود.

سابقه همکاری HEC  پاکستان و مایکروسافت

مایکروسافت و HEC در طول یک دهه گذشته در چندین برنامه استراتژیک همکاری کرده اند تا استفاده از فناوری اطلاعات را در بخش آموزش عالی ارتقا دهند. این مشارکت همه دانشگاه های بخش دولتی و خصوصی در کشور را در بر می گیرد و با ارائه برنامه های متعدد بسترهای مختلف برای جوانان را فراهم می آورد که می تواند در ایجاد ظرفیت آنها و به نمایش گذاشتن پتانسیل های فنی آنها در سطح جهانی استفاده شودو

در حال حاضر نیز همکاری مایکروسافت و HEC برای ارائه گواهی نامه مایکروسافت به صورت غیرحضوری به دانشجویان پاکستانی به عنوان یک پله مهم برای برطرف کردن شکاف بین تحصیلات و اشتغال مورد ستایش قرار گرفته است. همچنین به دلیل کمک به دانشجویان در کسب مهارت های حرفه ای در میان بیماری همه گیری کرونا، قابل تحسین می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *