تغییر سیاست پذیرش در دانشگاه COMSATS پاکستان برای ترم پاییز 2020 در جهت پیشگیری از کرونا

پذیرش در دانشگاه COMSATS

آزمون ورودی برای پذیرش در دانشگاه COMSATS پاکستان در برخی از برنامه های دوره کارشناسی حذف می گردد.

با توجه به وضعیت شیوع ویروس ویروس در پاکستان، تغییر در سیاست پذیرش در دانشگاه COMSATS برای ترم پاییز 2020 اعلام گردید.

طبق اطلاعیه رسمی ، پذیرش در دانشگاه COMSATS در ترم پاییز از اول آگوست سال 2020 افتتاح خواهد شد .این دانشگاه تصمیم گرفته است که برای ورود به برنامه های کارشناسی غیر مهندسی، آزمون ورودی را انجام ندهد.

پذیرش در دانشگاه COMSATS

پذیرش در دانشگاه COMSATS برای ارشد مهندسی نیازمند آزمون ورودی می باشد

 اما متقاضیان برنامه های کارشناسی ارشد مهندسی باید در آزمون ورودی شرکت کنند. علاوه بر این، داوطلبانی که دربخش های معماری و طراحی به دنبال یک کرسی هستند  نیز باید یک آزمون نقشه برداری دپارتمان و به دنبال آن مصاحبه انجام دهند.

تاریخ آزمون برای برنامه های ارشد بعدا اعلام خواهد شد. در حالی که معیارهای محاسبه شایستگی برای هر دو کارشناسی ارشد و دکتری نیز  بدون تغییر باقی خواهد ماند.

الگوی تدریس و ارزیابی ها در دانشگاه COMSATS به دلیل بیماری همه گیر COVID-19 طبق دستورالعمل های کمیته تحصیلات تکمیلی پاکستان  به صورت آنلاین ادامه خواهد یافت.

گفتنی است دانشگاه COMSATS اسلام آباد (CUI) که قبلا با نام موسسه فناوری اطلاعات COMSATS یا (CIIT) شناخته می شد، یک دانشگاه دولتی در اسلام آباد پاکستان است.

این دانشگاه دارای جایگاه معتبر در سطح ملی و بین الملل است و پذیرش در دانشگاه COMSATS پاکستان به نوعی آینده فرد متقاضی را تغییر می دهد چراکه وی وارد یک فضای آکادمیک با استانداردهای جهانی می گردد.

پذیرش در دانشگاه COMSATS

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *