دانشگاه LUMS دانشگاهی برای افراد سخت کوش و جویای دانش های فرامرزی

دانشگاه LUMS

مطابق یک سنت سالانه، دانشگاه LUMS  رویداد مراسم عمومی معارفه دانشگاه را در تاریخ 17 نوامبر 2019 برگزار کرد.

در این مراسم، دانشجویان مشتاق و خانواده های آنها با استقبال گرمی از سوی جامعه LUMS مواجه شدند. این رویداد فرصتی را فراهم کرد تا میهمانان بتوانند از پردیس پر جنب و جوش دانشگاه بازدید کنند، در مورد انواع درجات و برنامه های ارائه شده، نحوه زندگی داشنجویی و کشف فرصت های بی پایان دانشگاه برای آینده مطلع گردند.

روز با فعالیتهای جذاب شروع شد. بازدیدکنندگان این شانس را داشتند که در جلسات اطلاعاتی ویژه درباره برنامه ها و شبکه سازی با اعضای هیئت علمی و فارغ التحصیلان شرکت کنند. جلسات جذاب بودند و امکان تعامل اشخاص زیادی را فراهم می کردند.

جلسات اطلاع رسانی نیز برای برنامه های کارشناسی ارشد و دکترا شامل سخنرانی در مورد برنامه های MS ، MPhil ، PhD ، MBA و EMBA  برگزار گردید.

استقبال دانشگاه LUMS پاکستان از دانشجویان آینده نگر

دکتر ارشد احمد رئیس  LUMS با استقبال از حضار  گفت: تصمیم گیری در مورد آینده دشوار است. اما اگر آماده باشید که سخت کوشی، صداقت و سخاوت را به عنوان ارزش های راهنمای زندگی خود قرار دهید، در LUMS احساس خواهید کرد که در خانه خود هستید.

وی از شوق و کنجکاوی دانشجویان آینده نگر قدردانی کرد و از آنها خواست که اشتیاق خود را برای یادگیری و آموزش دنبال کنند. او خمچنین  از میهمانان خواست  تا از فرصت صحبت مستقیم با اساتید، کارمندان و فارغ التحصیلان استفاده کنند، زیرا هیچ جایگزینی برای این تعاملات شخصی وجود ندارد.

 در LUMS ، دانشجویان تشویق می شوند دانش خود را بدون مرز دنبال کنند. این بدان معناست که دانش آموزانی که در یک رشته خاص تحصیل می کنند فقط به شرکت در دوره هایی در آن منطقه محدود نمی شوند بلکه به دنبال کشف سایر موضوعات از خارج از حوزه خود و غنی سازی تجربیات آنها هستند.

علاوه بر این ، بسیاری از برنامه های مبادله وجود دارد که از طریق آنها دانشجویان می توانند در معرض جامعه بین المللی قرار بگیرند.

دانشجویان امروز، روایان داستان های موفقیت فردای دانشگاه LUMS

جلسات فارغ التحصیلان این رویداد، شامل داستان موفقیت شخصی برخی از درخشان ترین فارغ التحصیلان LUMS بود. آنها تجربیات خود را در مورد تحصیلات و نحوه موفقیت خود با حضار به اشتراک گذاشتند و راهنمایی های مفیدی در مورد نحوه حرکت در دانشگاه ارائه دادند.

فارغ التحصیلان دانشجویان مشتاق را ترغیب كردند كه موضوع مورد نظر خود را دنبال كنند و به داستان موفقیت بعدی LUMS تبدیل شوند.

در این رویداد شرکت کنندگان همچنین این فرصت را داشتند که درباره پذیرش در LUMS اطلاعات بیشتری کسب کنند همچنین درمورد کمک های مالی ارائه شده از دانشگاه مطلع شدند.

 بدین ترتیب مراسم عمومی معارفه دانشگاه، یک روش عالی برای شفاف سازی مسیر برای افرادی است که تمایل به تحصیل در دانشگاه LUMS  پاکستان دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *