انتقال جديدترين فناوری نانوتکنولوژی با نام تیوب های نانو در صنعت خودرو هاي الكتريكي در پاکستان

تیوب های نانو در صنعت خودرو

يك شركت فن آوري روسي ابراز علاقه كرد تا با جديدترين فناوری نانوتکنولوژی با نام تیوب های نانو در صنعت خودرو هاي الكتريكي پاكستان سرمايه گذاري نماید.

مطابق بیانیه صادر شده از سوی مطبوعات پاکستان، هیاتی از شرکت خصوصی روسیه به مدیریت آقای ایگور کیم با ملک امین اسلم، وزیر فدرال در امور تغییرات اقلیمی گفت و گو کردند.

آقای ایگور کیم در حالی که با وزیر صحبت می کرد، گفت که فناوری نانوتکنولوژی در تیوب های نانو در انواع مواد با اهداف مختلفی از تقویت تا افزایش قدرت رسانایی استفاده می شود.

محصول این شرمت روسی میکروسکوپی بوده و در باتری های برقی، مصالح ساختمانی، صفحه LED ، پنل های خورشیدی، پلاستیک، لاستیک، رسانا و لباس مورد استفاده قرار می گیرد.

خودروهای برقی اولویت کاری دولت جدید پاکستان

ملک امین اسلم از پیشنهاد سرمایه گذاری شرکت روسی در کاربرد فناوری نانوتکنولوژی در خودورهای برقی استقبال کرد و گفت که سیاست خودروهای برقی جز سیاست های مورد ترجیح دولت جدید پاکستان است و طی دو هفته تصویب خواهد شد.

وی گفت: ما می خواهیم پاکستان را قطب وسایل نقلیه برقی در سراسر جهان بسازیم. این سیاست پیشنهادی انگیزه های تعرفه ای را برای ایجاد قیمت های EV در موازات وسایل نقلیه معمولی ایجاد می کند.

وزیر گفت که دولت جدید پاکستان مسئله تغییرات آب و هوایی را بسیار جدی می داند و در این رابطه چندین گام مهم برداشته است. وی ادامه داد: دولت همچنین یک منطقه نوآوری را برای خودروهای برقی و فناوریهای متحد اختصاص داده است. مالک گفت: پاکستان یک بازار عظیم برای وسایل نقلیه  دو و سه چرخ است و پتانسیل بسیار زیادی برای سرمایه گذاری خارجی در آن وجود دارد.

هیات روسی از ابتکارات دولت حاضر قدردانی و اشتیاق خود را برای همکاری با کارآفرینان پاکستانی در بخش  نانوتکنولوژی اعلام نمودند.

منبع: پاکستان اینفو

One thought on “انتقال جديدترين فناوری نانوتکنولوژی با نام تیوب های نانو در صنعت خودرو هاي الكتريكي در پاکستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *